2016. április 3., vasárnap

... és mi újság? ACÉL RÉKA

ACÉL RÉKA a Kölyökidő sztárja, majd az MTV arca. És most?




Réka meséli:
Épp elmúltam 38 éves és a szülinapomon (egész véletlenül) meghívtak egy rövid kis interjúra, ahol arról kellett beszélnem, milyen volt kölyöknek lenni, milyen volt a Tv-ben szerepelni, dolgozni.
Istenem, nagyon szeretnék visszarepülni és újra gyerek lenni! Imádtam azt a korszakot (is)! Most is jó, de az a felhőtlen boldogság, amit akkor éreztem, az már rég nincs.
Mostanában a felhős boldogságot érzem. Amikor tudom, hogy minden jó, de állandóan van valami aggódni való is.
Na, de hogy mi van velem. Van egy gyönyörű, okos, másodikos 8 éves kisányom, Sára. Imád suliba járni és GYIK műhelybe. (kézműves foglalkozás a Nemzeti Galériában) Szeret biciklizni, rajzolni, táncolni, énekelni és furulyázni. Többek között. Valamint van nekem egy édes, vagány 2 éves kislányom is, Manka, akit most szoktattam be a bölcsibe, mert dolgoznom kell újra. Ő imád jönni-menni, intézkedni, a nővérével huncutkodni.
Kölykök Réka kávézójában

Én továbbra is vezetem a valóra vált álmomat, aminek a neve: Móka kávézó (hosszú nevén: Módszertani Kabinet), ami a második kerületben található és egyre kiterjedtebb törzsközönséggel rendelkezik. Szeretnek hozzánk járni sokan, akik csak egy kávéra ugranak be, akik kicsit csak dolgoznak a gépükön egy tea mellett, akik ebédelni akarnak, akik jót csevegni egy finom torta mellett, akik tej- és gluténérzékenyek, akik szeretik a jó borokat és módszertanilag meg akarják váltani a világot, stb. Van vele dolog rendesen.

A napokban indítottunk el egy másik munkát is, ami szintén egy megvalósult álom és életem egyik nagy szerelmével, a kerékpározással kapcsolatos. Kitaláltunk, megalkottunk egy új kerékpár "márkát", csak nőknek, csajoknak, lányoknak: NőiVáz néven. Kényelmes, könnyű, stílusos bicikliket találtunk ki. Remélem hamarosan sokat láttok belőlük a városban gurulni.

Egyébként meg zajlik az élet és vidáman éldegélek kiterjedt családommal, barátaimmal és a kis cicánkkal, Cicó-Micóval.

és most?
2018 április
Réka minden szerdán új vlog bejegyzéssel jelentkezik, ahol gyerekeknek ajánl programokat. Kapcsolódjatok fel a csatornájára!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése